Izberite vaš jezik

Paket nudi osnovno svetovanje ali podporo in ne konkretno individualno obravnavo ter reševanje in oddajo vlog iz naše strani.

 

 

1. Svetovanje in osnovna podpora pri oddaji vlog

Namenjena vsem, ki potrebujejo usmeritev in podporo pri izpolnjevanju in oddaji določenih vlog, prijav in obrazcev. Svetujemo vam kako pravilno izpolnite dokumente, upoštevate vse formalne zahteve in pravočasno oddate vloge na ustrezne institucije.

Storitev vključuje:

  • svetovanje glede postopka oddaje vlog,
  • svetovanje pri izpolnjevanju obrazcev in dokumentov,
  • opozarjanje na pomembne roke,
  • smernice za pripravo dodatnih prilog (če so potrebne),
  • osnovne informacije o nadaljnjih korakih po oddaji vloge.

 

 2. Mesečne e-novice z obvestili, nasveti in pomembnimi roki, ki jih ne želite zamuditi

Mesečne e-novice so namenjene posameznikom, ki vedno želijo biti pravočasno obveščeni o pomembnih novostih, rokih in ključnih informacijah v zvezi z delodajalci, prijavami na razpise, pravicami ter drugimi koristnimi nasveti.

Storitev vključuje:

  • mesečno pošiljanje e-mailov s pregledom aktualnih obvestil,
  • opozarjanje na pomembne roke (oddaja vlog, prijave, zakonodajne spremembe),
  • praktični nasveti o odnosu do delodajalca, pravicah in obveznostih zaposlenih,
  • pregled najnovejših sprememb in trendov na trgu dela.

S to storitvijo boste vedno korak pred drugimi, dobro informirani in pripravljeni na priložnosti!

 

 

 3. Spletni klepet za hitro in učinkovito komunikacijo

Spletni klepet vam omogoča komunikacijo z nami v realnem času, brez čakanja. Storitev pospeši reševanje morebitnih težav in ponudi konkretne odgovore na vaša vprašanja.

  • hitrejši odzivni čas in odgovore na pogosto zastavljena vprašanja,
  • prihranek časa,
  • dodana vrednost k podpori naročnikov paketov.

Spletni klepet je sodobna in učinkovita rešitev za izboljšanje komunikacije in uporabniške izkušnje.

 

 

 

Naročnikom paketa OSNOVNI je ves čas naročnine na voljo 30% popust na vse dodatne storitve iz ponudbe.

Potrebujete usmeritev ali imate vprašanje?

Prvi klic je brezplačen in brez obveznosti. V sproščenem pogovoru vas poslušamo, ocenimo vašo situacijo in vam svetujemo, katera naša storitev je za vas najbolj primerna.

GoAssisto

KONTAKT

Cesta 4. julija 42, Krsko, Slovenia
phone +386 40 127 720 
email info@goassisto.si