Izberite vaš jezik

1. Uvodne določbe

Spletno mesto www.goassisto.si upravlja družba MVL STORITVE d.o.o., Cesta 4. julija 42, 8270 Krško, Slovenija, matična številka 8914567000, davčna številka SI46518541, vpisana pri Okrožnem sodišču v Krškem.

Ti splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletnega mesta in urejajo pravice ter obveznosti ponudnika in uporabnikov storitev GoAssisto.

Splošni pogoji predstavljajo sestavni del vsake pogodbe, sklenjene med ponudnikom in uporabnikom, ne glede na obliko naročila.

 

2. Namen in predmet storitev

GoAssisto ponuja administrativno in svetovalno pomoč posameznikom pri urejanju različnih postopkov v tujini (prijave bivanja, delovna dovoljenja, zdravstveno zavarovanje, prevodi dokumentov ipd.).

Storitve so namenjene fizičnim in pravnim osebam, ki potrebujejo pomoč pri administrativnih postopkih, ne predstavljajo pa uradnih storitev državnih organov.

 

3. Pogoji uporabe

Uporabnik se zavezuje, da bo storitve, ki jih ponuja platforma, uporabljal zgolj in samo v skladu z veljavnimi splošnimi pogoji ter veljavno zakonodajo.

Uporabnik se zavezuje, da informacij ali nasvetov, danih s strani svetovalcev, ne bo neupravičeno distribuiral dalje, saj prevzema zavedanje, da so tako podane informacije namenjene zgolj njemu in njegovi interni uporabi.

V primeru kršitve si GoAssisto pridržuje pravico do takojšnje prekinitve sodelovanja in izbrisa uporabnika brez obveznosti vračila plačila.

Uporabnik platforme je lahko oseba, stara najmanj 15 let ali omejeno poslovno sposobna.

Z uporabo platforme uporabnik potrjuje, da je seznanjen z vsebino teh splošnih pogojev in jih sprejema.

Uporabnik odgovarja za vsako zlorabo storitev in kršitve teh pogojev. GoAssisto ne odgovarja za škodo, ki bi tretjim osebam nastala zaradi ravnanja uporabnika.

 

4. Paketi in cene

GoAssisto ponuja več storitvenih paketov (Osnovni, Napredni, Premium) v mesečni ali letni obliki.

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo DDV.

Naročnik posameznega paketa ima v času vezave pravico do popusta na posamezne storitve, ki niso del paketa v višini 30%.  Popusti se nanašajo na redne cene.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, pri čemer spremembe ne vplivajo na že sklenjene in potrjene naročnine.

 

5. Sklenitev naročila

Naročilo storitve se opravi prek spletnega obrazca, kjer uporabnik navede zahtevane podatke in izbere želeni paket.

Po oddaji obrazca uporabnik prejme potrditveno e-pošto z vsemi podrobnostmi naročila.

S potrditvijo naročila uporabnik potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji in z njimi soglaša.

 

6. Načini plačila

Plačilo storitev je možno z naslednjimi načini:

  • bančno nakazilo (TRR),
  • PayPal ali plačilne kartice,

morebitni drugi načini, navedeni ob naročilu.

Ponudnik začne izvajati storitev po prejemu plačila ali po predhodnem dogovoru o plačilnem roku.

 

7. Odstop od pogodbe in vračilo plačila

Uporabnik, ki je potrošnik, ima pravico, da v 14 dneh od dneva sklenitve pogodbe brez navedbe razloga odstopi od pogodbe (56. člen ZVPot).

Če se je storitev začela izvajati z izrecnim soglasjem uporabnika pred potekom odstopnega roka, uporabnik z odstopom izgubi pravico do celotnega vračila in mu pripada sorazmerno vračilo za še neizvedeni del storitve.

Če storitev še ni bila opravljena, ponudnik vrne vsa prejeta plačila v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu.

Vračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno ob plačilu, razen če uporabnik izrecno zahteva drugače.

Uporabnik lahko odstop sporoči pisno na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., pri čemer mora navesti: ime, priimek, naslov, datum naročila in številko naročila.

Vračilo ni možno, če je storitev v celoti izvedena, uporabnik pa je bil pred začetkom izvajanja storitve jasno obveščen, da v takem primeru izgubi pravico do odstopa.

 

8. Reklamacije in nepravilnosti

Uporabnik lahko vloži reklamacijo v 15 dneh po opravljeni storitvi, če meni, da storitev ni bila izvedena skladno z dogovorom.

Reklamacija mora biti pisna (po e-pošti ali priporočeno po pošti) in mora vsebovati opis nepravilnosti ter dokazila.

Ponudnik bo na reklamacijo odgovoril v 8 dneh od prejema.

Če se ugotovi, da je reklamacijo utemeljena, ponudnik brezplačno odpravi pomanjkljivosti ali ponudi sorazmerno znižanje cene.

Če reklamacija ni utemeljena, uporabnik ni upravičen do povračila stroškov.

Ponudnik ne odgovarja za posledice, ki izvirajo iz nepopolnih, nepravilnih ali zamolčanih informacij uporabnika.

 

9. Odgovornost

GoAssisto ne odgovarja za zamude ali neizvedbo storitve, če do tega pride zaradi razlogov, na katere nima vpliva (npr. ukrepi tujih organov, višja sila, nepopolni podatki uporabnika ipd.).

GoAssisto ne jamči za uspešnost uradnih postopkov, saj nanje vplivajo zunanji dejavniki.

Ponudnik odgovarja le za neposredno škodo, ki bi bila povzročena z naklepom ali hudo malomarnostjo.

 

10. Varstvo osebnih podatkov

Osebni podatki uporabnikov se obdelujejo skladno z Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Podatki se uporabljajo izključno za izvedbo naročila, komunikacijo in zakonsko predpisane evidence.

Uporabnik ima pravico do dostopa, popravka, izbrisa in ugovora obdelavi podatkov. Podrobnosti so opredeljene v Politiki zasebnosti, objavljeni na spletni strani.

 

11. Prekinitve in spremembe

Ponudnik si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila spremeni vsebino spletnega mesta, ponudbo paketov ali cene.

Vsaka sprememba splošnih pogojev bo objavljena na spletni strani in začne veljati z dnem objave.

Za obstoječa naročila veljajo pogoji, veljavni ob sklenitvi naročila.

 

12. Izvensodno reševanje sporov

Ponudnik priznava sistem izvensodnega reševanja sporov v skladu z 32. členom ZVPot. V primeru spora se uporabnik lahko obrne na IRPS pri Zvezi potrošnikov Slovenije ali vloži tožbo pri pristojnem sodišču v Krškem.

Za vse spore se uporablja pravo Republike Slovenije.

 

13. Kontakt

MVL STORITVE d.o.o.

Cesta 4. julija 42, 8270 Krško, Slovenija

T: +386 40 127 720

E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

W: www.goassisto.si

Potrebujete usmeritev ali imate vprašanje?

Prvi klic je brezplačen in brez obveznosti. V sproščenem pogovoru vas poslušamo, ocenimo vašo situacijo in vam svetujemo, katera naša storitev je za vas najbolj primerna.

GoAssisto

KONTAKT

Cesta 4. julija 42, Krsko, Slovenia
phone +386 40 127 720 
email info@goassisto.si